DELARA

سروده های ناب بانو دل آرا شرکاء DELARA SHORAKA

DELARA

سروده های ناب بانو دل آرا شرکاء DELARA SHORAKA

شاعر زن ایرانی دل آرا شرکا _ Iranian female poet Delara

 

در اندیشه داشتم تمنای دیدار تو

آن بوسه و دوستت دارم های تو

برداشتم آن گلبرگ معرفت عشق

و آرزو کردم آن دیدار دل آرای تو

( دل آرا شرکاء )


دل آرا شرکا شعر عاشقانه کوتاه


ویدیو شعر بسیار زیبا بانو دل آرا شرکا

دکلمه و سرایش بسیار زیبا بانو دل آرا شرکا


تو را ناگهان دیدم و پسندیدم

آن نگاه زیبایت را

آن شور و عشق و مستی را

دیدم و پسندیدم

ناگهان دل آرای قلبم شدی

تو شدی مونس شبهام

( دل آرا شرکاء )

در آن رنگ زیبای

شکوفه های بهاری

دیدم زندگی را

خوشرنگ و دل آرا

وه که چه زیبایی زندگی

وه که چه دل آرایی زندگی

(دل آرا شرکاء )



  Iranian female poet Delara

شعر عاشقانه زیبا دل آرا شرکا

تو نشسته ای روبروی من

تو می نگری

در چشم دل آری من

من مغلوب توأم

در آغوش نگاه تو

غرق تمناست دلم

تو مرا باور کن

همه هوای توست

در سرم

( دل آرا شرکاء )



شاعر زن ایرانی دل آرا شرکا

بیو گرافی دل آرا شرکا

delara

delara shoraka

ahuv ck

ng Hvh av;h

auv harhki ;,jhi

n;gli

svhda

svhdkni nghvh av;h

o,hkkni

,dnd,

delara _ شاعر زن دل آرا شرکا

با پیراهنی سفید و دل آرا

با قلبی پر از عشق و وفا

با چشمانی پر از انتظار

نشستم به امید دیدار

شاید که دیر رسی

به من عاشق وفادار

من هم چیدم

گل های رز عشق را از سیم

و آنرا گذاشتم

داخل گلدانی از محبت

آری تو می رسی به من

با عشق دل آرا

 ( دل آرا شرکاء )

Delara

شاعر زن دل آرا شرکا
یثمشقش
ng Hvh
ahuv
ahuv ck


delara _ شاعر دلارا شرکا

تو هم درآخر راه

تمام دلبستگی ها

و دلتنگی هایت را

می سپاری بر باد

و نگاه کنی بر ما

و در آن تالاب روزگار

در آن جولانگه  روزگار

برسی با صداقت افکار

( دل آرا شرکاء )

delara




یثمشقش

ng Hvh